2017年12月23日

171223深井清快塘賞紅

由今月二號開始, 假日上大棠楓香林有交通管制, 要沿馬路行成個鐘上去, 婆婆肯定唔止行一個鐘, 傻咩.


楓香樹, 好多地方都有, 我地今日慢上清快塘.

沿途都開始見好多花花.

成山頭都開滿大頭茶花.

上山途都有幾棵楓香, 仲有極紅.



我地怕婆婆辛苦, 已經講左唔駛急, 你睇佢慢活幾輕鬆. 仲話自己回眸一笑呀.

細媽同媽咪日日都好忙, 但細媽都在午飯時, 抽空整聖誕帽俾我.

手工都唔錯.

遇見行山人士, 大家都同我講聖誕快樂.

終於行到堝香農莊, 李樹開花了.

農莊莊主種左一列楓香, 上年因婆婆唔舒服無來, 今年來得合時.

剛凍後, 今日回暖, 葉紅了, 又少人來往, 慢慢影.




















走完紅葉一段, 要慢慢在此兜一個圈.

婆婆怕太辛苦, 我地揀車路行.






雖然係四連假第一日, 我地唔係以往咁, 要長征.


輕鬆下, 又影下相.





又落到郊野公園閘口.

在深井儲水池, 都有幾棵紅楓香.









影夠, 落返深井喇.

雖然滿山花, 但都生得遠或好高, 剛好有棵近近地.

由大力士細媽抬高我, 影埋大頭茶花先.

落得深井, 請婆婆去Kcal食好野, 唔係次次都飯堂呀.

沒有留言:

張貼留言