2017年12月16日

171216上窰大風吹

今晚入夜, 氣溫會逐漸下降到明早 12 度左右, 今早起身時都有 15 度, 行山係最舒服.
計劃左成兩個月, 終於成行.


昨日起, 所有行山徑都唔會再有垃圾桶, 記得自己垃圾, 自己帶走.

在元五墳水霸旁, 好厚雲, 又大風, 但陽光都有位走出來.

好大風, 唔敢叫婆婆行出來一齊影.

我地三母子自拍啦.



婆婆在涼亭等我地, 但見有紅葉, 環境又靚, 都係一齊影起步相先.

出發.

短短地, 可以快快行完.


婆婆, 碎石多, 我地唔急, 慢慢一步步.

雖然唔係好凍.

但今日都係要閉咀保暖.

婆婆拎住行山杖, 好醒神.

出來望下大自然, 對身體好呀.

但入冬, 都要補充體力, 所以入山必備雞肉乾.

又話搬走晒垃圾桶, 但在曝罟灣營地都有好多個.

四周都有紅葉.

咦, 遠方見藍天, 厚雲應該一陣會散退.

每行一少段, 停一停, 等一等.

婆婆仲未到.

等多陣.


今日唔算難, 但有碎石, 又有大石級.

我地行得好小心, 以免婆婆跌倒.

細媽 : 洛洛, 你做乜帶埋枝樹枝行.

係咩, 我點知呀.

MVI_5626

上窰郊遊徑終止, 要行石級落北潭涌自然教育徑, 細媽唔想我落太多石級, 佢抱我落.

河畔小碼頭好大風.

都係快快手, 影完走.

無晒儀容.


好藍天, 出太陽.

在復興橋, 風唔弱.

快D行, 出返市中心, 快快食完, 快快返家, 否則夜左, 婆婆同我沖涼都會凍親呀.

沒有留言:

張貼留言