2017年12月17日

171217真冬 11 度來了

昨日強烈冬季季候風來, 氣溫開始驟降, 今早我地屋企最低未到 11 度, 我懶床唔願起身, 但細媽都係堅持要我起身. 


因為唔想婆婆少左一日運動.

起身打晒冷震, 梳好毛, 著件厚身夾綿褸, 先好D咋.

今日在城河, 比昨日在西貢細左風.

但氣溫就比昨日低左幾度.

樹葉開始變紅, 據聞大棠楓香林都變色了, 但又朝7晚7, 交通管制, 點可以帶婆婆行咁長車路上山呢.

早兩日幫婆婆添置左兩件背心, 咁就唔怕呢個星期低溫.
我其實都好緊張婆婆, 我留後八卦, 剛好又追返上前, 搵返婆婆.

下星期一連四日聖誕長假, 天氣預告好好呀.

又唔可以太辛苦, 點安排好呢 ?

媽咪, 諗掂行程呀.

今日凍凍, 又遲左出門, 要快快回家.

趕住清潔完, 馬上搵周公子, 唔好hea 住食.

老人家, 要瞓多D, 唔好嘈我.


沒有留言:

張貼留言