2017年7月30日

170730高温下的晨步

連接兩個熱帶風暴 - 納莎同海棠, 在昨日同今日吹襲台灣, 外圍下沈熱空氣, 搞到兩日都好熱.


熱都要出來活動.

想唔到, 在外比屋企清涼, 仲有陣陣風.

姨姨們見到我, 都話我有件 cooling coat 唔太熱親.

城河畔, 有高樓擋住早上陽光.

我同婆婆雖然覺熱, 都好享受出來晨步.

據講今晚開始, 會有雨, 溫度會下降返少少.

陽光下, 唔好留太耐.

都係在蔭位打下咭.

順便等細媽同婆婆.

遠遠見到小寶, 原來佢都有件 cooling coat.

熱爆下, 今日狗街坊都提早散隊, 我都要急急走人.

行到飯堂, 又係開心時刻.

今午最高有成 37 度, 我昨晚已經轉來轉去, 瞓唔好, 希望今晚有覺好瞓啦.

沒有留言:

張貼留言