2017年8月5日

170805驟雨後的陽光

起身好好天, 上車後無耐, 見港島被雨雲罩住, 近住落起驟雨.
過隧道, 雨停左, 全地濕晒. 
到陽明山莊郊野公園閘口, 天氣唔錯, 係濕咋.


未起步時, 仍可以保持乾身下, 媽咪幫我影返張靚仔相.

雨後陽光, 都唔可以曬乾地面, 可想而知, 剛才場驟雨好大.

下半身濕透, 婆婆都笑到無眼.

今日陽光燦爛, 好彩唔似上星期咁.

下星期一就立秋, 太陽開始同地球距離遠左.

當然, 我地仍會繼續每星期六來大潭早步.

直到真正有秋涼, 先考慮去邊度, 又適合婆婆遠足地方.

始終仲係熱, 我地要婆婆唔好太 hea.

盡量快閃行完.

但係婆婆都唔理我地, 繼續 hea 去享受.

鞭策住婆婆, 身體就可以保持健康.

我地小休時, 突然發現呢度開出個空曠位, 望到中水塘個水霸.

原來, 有棵大樹斬左, 怪不得啦.

媽咪最愛的藍天大樹下的我.

加埋陽光笑容.

仲有健康兩婆孫.

每星期同路同景同步.

好滿足呀.
行完晨步, 太污糟, 要抹乾手腳全身濕水同泥沙, 先可以入冷氣私家車呀.

沒有留言:

張貼留言