2017年7月2日

170702洛在驟雨下

一早預左, 周日照舊坐頭班車去小瀝源晨運.


半夜都有雷雨, 我同細媽都唔知, 幾好瞓呢.

瞓足時間, 心情零舍好.

帶子洪郎.

仲要帶兩個.

早排, 好多蟲蟲因食左羅漢松葉, 食環署噴殺蟲藥.
翹幸生還, 部份可以變為成蟲.

今日遇到 ET.

有雨點點呀, 媽咪立刻抱我.

未到石船, 已經好大驟雨, 雨快來快走.

全地濕晒, 但涼涼地, 都幾舒服.

雨後藍天.


今日撞到得得B, 但時間早, 我地打咭先再回頭玩.

在附近, 又俾細媽發現隻蛙蛙在地上, 媽咪怕佢有危險, 用報紙拎起佢, 帶去安全地方.

在瀝源橋又見大驟雨在遠處來, 我地走回橋底避雨, 突然響起一下大雷聲, 我竟然無驚驚, 大細媽好驚訝.
細媽話見唔大雨, 照行, 但雨係越來越密, 我變左濕水洛.

件 cooling coat 索晒雨好濕, 我個背背就無濕.

行行下, 細媽又唔見左.

要唔要報警呢 ?

原來又靜雞雞, 同埋婆婆去左廁所.

擔心屎我.

打完咭, 雷暴報警又再推遲.

都行左兩個半鐘, 夠了, 食埋早餐, 返屋企洗白白, 又要搵周公子聊天.

沒有留言:

張貼留言