2017年7月16日

170716晨步又在驟雨下

受副熱帶高壓脊和熱帶氣旋塔拉斯嘅共同影響, 預左今日會有驟雨同雷暴警告.
臨出門時, 又落起大雨, 但起左身, 換晒衫, 唔埋, 照出發.
雨快來, 快走, 等車時, 都停雨了.


小瀝源呢邊唔濕喎.

雖然話有 29 度, 但唔覺囉, 仲有涼風, 似秋天咁.

我好似成為沙田街坊, 因為好多晨運客都認得我地, 同我地打招呼.

早起未睡醒, 快步走, 倦意全消.




媽咪 :兩婆孫好享受半退休生活, 清晨起身健步, 天公又睇住我地, 開心又健康, 感恩.

我都好開心, 亦習慣左來城門河晨運.

知道在打咭位, 用來記錄時間.

每個打咭位, 每次影出來嘅效果都唔同.

又到開花時.

笑樣都不一樣.

有點陽光燦眼.

但又有風吹.

真係要好好享受.

豬仔係得得B細佬, 係人都跟, 都幾驚有拐子佬, 好彩附近晨運街坊都識佢兩兄弟, 幫手睇住

我送左頂太陽帽俾小寶, 佢唔抗拒喎.

突然遠處見有大驟雨來, 各人都搵地方避雨, 係得B無埋囉.

我地回程先有驟雨, 都快行完, 濕左下半身都唔怕.

有D攰了, 快食完早餐, 快回家梳洗清潔呀, 我想早D大休呀.

沒有留言:

張貼留言