2017年7月1日

170701七一水浸白千層

今日回雞日, 港島灣仔一帶都封路, 過海去大潭行, 回程都唔知會塞幾耐, 當然唔去啦.
去香港仔水塘, 都幾長程下, 西貢都應人山人海, 深井一圈又辛苦.
明天又會行城門河畔, 唔想一連兩日同一樣, 所以來城門水塘.
7:30 am就到, 怕左馬騮出現, 細媽同婆婆在小食亭食早餐先.


上到閘口前, 已見有好幾隻馬騮, 媽咪抱我在另一邊石躉, 打開背囊, 準備拎 cooling coat 出來, 擰轉見到隻馬騮企在石躉位, 就在我地身旁, 嚇到媽咪即抱我走.

入閘已經好驚嚇, 行左一段路, 見無馬騮, 我先落地行.


本來, 呢度環境唔錯, 係多馬騮囉.

婆婆, 你拎住把攻擊性武器, 我地今日都係唔好過港島, 咁對你安全D, 起碼少左機會被拉啦.😛

每次來, 都好鍾意在白千層下留影.



早排連場大雨, 城門水塘終於滿溢, 水浸白千層出現了.


仲有, 來此中途, 我嘈住要食早餐, 驚動了附近浪浪, 佢地走晒出來, 佢地對人好友善, 係厭我嘈, 又走入佢地地頭, 打擾佢地, 媽咪快手抱我落來塘邊.

我地影緊相, 佢地在大路望落來睇我.

媽咪唔想騷擾佢地, 都係抱我遠離佢地, 先俾我行.


到大草地, 無牛無馬騮.


水塘邊大草地, 已被水浸, 每年夏季的水浸白千層再現.



大蝴蝶, 可惜一邊翼缺了點.

細媽話唔 hea, 今日行程到此為止, 但要行返咁長路回程.

9:20am回程.

婆婆, 今日精神好好, 比上年樣易攰, 唔同左.

今日都有厚雲, 間中有陽光藍天.

有樹蔭, 你地見我都好自在.


過晒浪浪位, 安全卦.

轉入自然教育徑, 會唔會好D.



其實都要好小心.


因為又遇到一大班馬騮, 媽咪又好緊張抱我.

一路驚心下, 今日完成行程, 都係行返港島, 心理無壓力, 行得輕鬆D.

沒有留言:

張貼留言