2017年7月8日

170708又和細雨玩遊戲

雷暴警告, 連綿不斷咁延長, 昨日已經預左今早唔會朝早出動.
等媽咪瞓飽飽, 我地出發, 由第一城外開始起步.


雨無長時間停頓, 大細媽預左我同細雨玩.

雖然我影杷無張口笑.

但步伐輕鬆, 心情好好.

有水氹就踩, 不知幾好玩.


都返去沖身.

玩盡D.

最重要, 都係捉婆婆出來郁動下.

同埋, 要食午飯呀.........😁

一直下細雨, 我就最鍾意咁.

仲跳入草叢, 好興奮呀.

媽咪有少少潔癖, 睇到我都想有少少暈.

好彩仲有細媽.

佢唔介意我玩到泥鴨樣.

反正, 返到屋企, 都係媽咪負責幫我清潔.

上星期日, 都未開齊花, 今日盛放.

每年花期, 開得都好燦爛.

仲諗住瀝源橋回頭, 點知婆婆走到好遠.

惟有走到打咭位, 等婆婆.

玩到濕水洛, 沿途都好多人讚我戴帽醒目, 低又笑我玩濕晒.

好彩無聽到有人話大細媽帶我出來淋雨.

我不知幾享受細雨下步行.

時間差不多, 回頭了.

快到飯堂, 雨漸密, 細媽抱我去飯堂. 都幾好, 玩左接近兩個鐘, 下午又可以搵周公子傾閒歇了.

沒有留言:

張貼留言