2017年7月15日

170715避不到的驟雨在大潭

天氣預告, 今日稍後,間中有驟雨及狂風雷暴, 相信朝早出動, 都應該無問題.


7:20am起步, 涼涼的風, 無艷陽, 吹來零舍舒服.

係咪太早呢, 好少行山人仕, 見到幾個街坊晨運咋.

我地目標係 10 點左右行到大潭道.


到廁所外, 我地又撞到呢位朋友仔.

我地次次都遇到, 當然打下招呼啦.

行行下, 突然天黑了, 仲立刻灑下驟雨, 明明見天空有部份係藍天.
雨點又大又密, 細媽即時抱起我, 落左都無一分鐘.

驟雨快來快去, 我自己行返, 四手腳同肚仔裙邊都濕晒.


剛才頭頂一片灰黑厚雲, 現在陽光普照.

半身濕, 無損我靚靚心情.

婆婆好精神, 下月步入 78 歲, 遠望都唔太似咁大年紀


所以, 大細媽會繼續帶婆婆同我出動多D.

今日又落霸底下.

落石梯級, 婆婆慢慢行, 我就等埋婆婆先.

今日, 我帶住太陽帽, 逗得沿途行山人士在途中多點樂趣開心, 好足夠.

媽咪見我開心, 都好滿足.

厚雲走開, 陽光照來.

為免熱親同中暑.

我地快快步, 行完全程.
今日真係早左, 行左兩個半鐘都無.
因為媽咪中途肚痛, 急住去廁所, 婆婆在後追.😜
今日好順利, 兩程都係等一陣就有車.
快快返回家附近, 食埋午餐, 快快清潔, 我要趕住同周公子傾歇呀.

沒有留言:

張貼留言