2017年7月23日

170723八號洛克來臨前

天文台在昨午3時40分發出一號戒備信號, 本來, 細媽話瞓醒先算, 或者 7 點幾起身, 去城河行下食午飯, 媽咪話唔得, 今日中午前最近香港, 要朝早快閃.


天文台於清晨 3:40改發三號風球, 我地坐頭班車.

仲係無風無雨, 好舒服.

媽咪決定英明.

天空厚雲咋.

但我地唔好 hea.

婆婆, 仲周圍望, 我地快快晨步.

襯未有雨, 快快行去打咭位.




今日真係快左.

全家用專心一致.


有預告了, 咁, 我地盡快在八號波前, 趕回家.
 

馬鞍山果邊, 有厚黑雲, 應係雨區來臨.

立刻回程.


我地急急步, 細媽驚大雨殺到.

當我地由城門河單車路, 轉入沙角邨隧道, 雨來了, 我可以上私家車, 由細媽接載.

晨步行左接近兩個鐘, 剛剛好. 我地霸埋位, 叫定早餐, 等婆婆一到來就有得食.

09:10 返到屋企, 09:20就掛上八號西北烈風或暴風信號.

呢個周末兩個假期都好完美, 下周又酷熱呀, 唔知到時點呢😛



沒有留言:

張貼留言