2016年7月31日

160731又到七月尾

昨日游水水, 真係好攰呀. 但唔通浪費星期日咩, 而且, 係7 月最後一日喎.
準備好晒, 臨出門前, 落大驟雨呀, 好彩快來, 快走.
入到來小瀝源, 竟然無雨, 如果我地見雨唔出門, 真係蝕.


我真係攰, 無扮野, 因為腳仔軟, 唔想自己跳上來, 媽咪想幫我影相, 佢僅係抱我上落啦.

新相機, 影同一位置, 又真係唔同喎.

話就話攰, 我都有力行.

快兩步又得.

見到得得B呀.

識左佢有兩個月, 大得好快.

見親我就鬼咁熱情.

又出手.

 一個唔夠 8 個月, 一個未足一歲, 但我地三個一齊玩, 都夾到喎.

唔想俾幾個細佬玩榭, 都係行開陣.

又打咭.

新相機可以影完相, 內置後期加入特殊效果, 呢張加左魚眼.

都係正常靚仔D.

或者在陽光底下, 顯現燦爛笑容.



回程, 又同朋友仔打招呼.

跟住......

就係好積極.


快步走.

霸個好位, 又開餐. 接著回家, 沖個香噴噴涼, 再來甜睡.
呢個就係我開心狗世.


沒有留言:

張貼留言