2016年7月17日

160717開心晨運貓

晨早起來, 天仍黑, 婆婆竟然話天黑晒, 似想落雨...
仲未天光, 太陽未升起, 天當然黑啦, 咁早都有成攝氏 29 度. 


細媽見媽咪拎件粉紅 cooling coat, 佢拎貓貓太陽帽來幫我配成一套.

帶貓貓出巡, 零舍開心.

今日開心貓出來.

遇到好多公公婆婆叔叔姨姨.

引得佢地好開心, 仲叫我行埋去打招呼.

我好忙住晨運, 惟有行埋近佢地少少, 就繼續行喇.

雖然有樹蔭.

但中途都會有機會俾陽光照到, 要快快步.

我係貓貓, 係咪要搵有無貓草.

咦, 無嘅.

傻左, 我係洛豬, 唔係洛貓, 只食雞肉乾, 唔駛食貓草.

太熱, 今日唔可以行去對岸.

到此止步, 回程.

猛烈陽光下, 不便停留.

速速去飯堂.

霸返好位.

吹住風, 嘆下雞乾. 一陣又要返來大清洗.

沒有留言:

張貼留言