2016年7月3日

160703晴雨晴雨

雖然玩左兩日, 我知今日又出動, 攰住都要四點鐘, 提提細媽起身.


係阿伯了嗎 ? 點解仲好似未瞓醒 .

唔得, 要精神D,

平時, 都係有順風客或特別野搵細媽, 媽咪繼  1/7中頭獎後, 今日有順風客.
細媽話好開心, 過晒俾媽咪.

前日都遇上驟雨.

今日出到河, 仲未有雨喎, 天氣算晴朗.

咦, 身後又見有一大片厚黑雲來緊.

唔會咁巧合卦.

點都好, 今日爭取兩點午間甜睡.

仲要預時間沖涼.



仲係好好陽光.

要唔要擔葵葉遮陽光呢 ?

婆婆有遮, 我有帽, 都擋到陽光或雨.

說時遲, 那時快, 雨話來就來, 仲好大.

好彩剛好行到有蓋位, 我要避下雨.

雨後陽光, 又起步, 我就濕晒腳仔.

 媽咪話, 落完雨, 好焗, 都係快快去打咭位回頭.

運動完一輪, 成個醒晒.

回程喇.

都未到沙角邨飯堂, 又落起雨, 細媽叫我上車, 抱我來飯堂, 一到, 雨又停, 又出陽光, 玩野呀.

沒有留言:

張貼留言