2016年7月30日

160730雷暴前的開心游

上星期無來游水, 今日點都要來.


太開心了.

今日比前兩星期無咁焗熱.

今早正開始慢慢潮退, 河道無乜水.

所以, 浮現左砂石出來, 竟然有人砌左咁大個心型.

雖然紅樹林呢個位無水.

但出少少近赤徑灣就剛剛好.



呢度內灣, 唔怕有大浪.


不停游.



其實我都幾鍾意游水.


但只限無浪的岸邊.


MVI_0095



唔駁大細媽叫, 自動游左好多轉.



每次來游水, 最攰係我.

因為一家四口, 得我識游水咋.

都游左 25分鐘.

校啱時間.

回程沖身了.

下星期二有可能來颱風到香港附近, 下星期六, 要睇下天氣點了.

婆婆今日選擇打傘坐低, 浸腳睇魚魚, 幾識嘆.

婆婆, 唔可以嘆太耐, 我都游左半粒鐘.

要慢步行去碼頭呀.

水繼續退, 呢塊躉頭浮出來.

媽咪 : 叫你坐低影, 坐到咁樣呀 =.='

今日頂太陽帽, 好似跌得好落, 遮左眼前好多.

定係媽咪幫我紮辮仔, 紮得太低呢 ?

當我過橋到對面, 可能睇唔清路, 唔小心, 由差不多四呎高石躉, 失足飛墮在紅樹林海邊, 當然媽咪剛企係我身邊, 睇住成個過程,  嚇到大細媽不知所措, 好彩我係似飛躍姿勢, 墮在沙中, 無跌在旁邊的石頭. 媽咪都唔知邊度可以落到去, 佢怕高, 我在灘邊周圍搵位, 想上返來, 細媽奮不顧身, 但石躉太高, 細媽惟有鼓起勇氣爬落去, 當時, 細媽已經落灘, 見我唔到, 佢地好驚呀. 其實, 我聰明仔, 搵到個小去水位, 行到入露營區, 再轉返出來, 在佢地身後出現.

好彩無跌傷, 無損, 無流血咋.

差不時間, 我見有船來, 好興奮跑去碼頭等船靠, 點知又出事.
我企得太近碼頭躉, 叔叔拋纜時, 剛好拋正我, 好彩纜繩碰到我頭, 我即低頭避開, 無俾纜箍住, 好危險呀, 下次唔企近了.

順利上船, 休息下, 上岸到馬路旁, 正想電召的士, 剛好有三架的士來碼頭落好, 真好彩.

沒有留言:

張貼留言