2016年7月10日

160710雷暴也不怕

我唔知醒, 無拍醒細媽 morning call, 好彩細媽知醒, 摸黑起床, 做好家務, 叫我地起身.
突然, 黑暗中閃起白光, 仲有雷聲, 媽咪立刻拎手機睇, 正掛了雷暴警告, 有效時間至 05:45am.
都預左沖涼, 照整裝出發.


沙田區無問題, 只係有微微雨滴, 雷暴警告繼續生效, 又延至 06:45am.

唔大雨, 又無猛烈陽光.

氣溫 27 度, 唔會似前日及昨日咁熱.

昨晚轟轟聲.

其實我瞓唔夠.

但早早起來.

吸下新鮮空氣.

醒神左.

唔知點解, 今日眼仔圓碌碌, 可以無勁紫外線

婆婆同我都精神奕奕.

細媽話由我決定幾時食早餐.


咁, 我當然.....

自己會帶佢地行.

昨日游左好耐, 體力出左好多, 今日行兩個半鐘啦.

遲左半分鐘, 今日無風機位, 好彩有吊風扇, 四周又有涼風吹來, 好舒服呀.
食完早餐, 我示意細媽要上冷風私家車, 我要早D返去沖涼, 我想早D瞓晏覺呀.

沒有留言:

張貼留言