2016年7月16日

160716健步泳

又一星期, 朝早有雨, 無損我地來赤徑玩游水.


07:48 起步, 同上星期比, 今日熱好多.

藍天呀.

好彩媽咪裝定水, 中途又有小水坑濕身.

地稔果實, 原來可以直接食用, 全棵都有藥用價值.

準備入來時, 好多牛牛擋路, 媽咪要抱我入來.

好彩佢地留前方食草咋.

今日大退潮, 我地要行出D玩.

行到好出, 水都唔深.

唔夠水深.

只可健步泳.

點好呢 ?

越行越出, 我地已經在赤徑海.




點都係行水.

越行得出, 出邊石頭有蠔殼, 易鎅損腳.

都係返上岸.

叫埋婆婆.

行過紅樹林位睇下.

呢度多砂, 無蠔殼.


係行過或游過.

湧起些泥.

都好吖.

暫中水中健步.


MVI_1220

水位夠又可以游.



我來來回回, 又好多轉.


細媽話 : 其實我已經行左出海中.

只係水退左, 上星期出唔到來.

時間差不多了.

上岸先轉返轉.


MVI_1238

反正細媽都會同我用河水沖身.

沖晒咸水.

其實來赤徑, 最攰係我.

因得我識游水咋.

今日好多牛牛.

牛牛一行十一隻, 一路跟來.

唔通佢地又想坐船去黃石 ?

仲跟緊, 媽咪要影相快快手.


到碼頭, 時暗剛剛好.

我見到有船駛來.

婆婆, 快D來啦.

船快到.

好緊張.

靠碼頭.

好多人來赤徑喎.

要等乘客上晒岸, 我地先上得.

好野, 上船了.

一到碼頭, 媽咪正想打電話 call 的士, 打唔通之際, 細媽大叫有車呀, 係剛好有的士叔叔試入黃石, 睇下有無客, 原來大家都有運行.
出返市中心, 諗住去間新食店, 點知 11 點都未到, 仲係早餐時段, 仲要無位, 都係返去姨姨間茶餐廳算了.

沒有留言:

張貼留言