2016年7月24日

160724新玩具試影晨運日

部相機開始壞, 遠攝已經走焦, 打唔到雀, 廣角時, 又間中走焦, 媽咪摸索好耐, 昨日終於買部Canon PowerShot G7 X Mark II, 1 吋CMOS, 仲有比一般傻瓜機有更高畫質棄, 放棄打雀功能, 貪便攜.


新到手, 媽咪未認清點用, 乜都影下.

當然, 主角係我.

加D配角.

影左幾張就想影我行路相, 都未校好, 有少少對唔正.

我定住俾你影啦.

用自動白平衡, 出到城河畔, 係在陰影下, 但偏藍, 要研究點改色溫.

有新玩具, 細媽知媽咪要摸熟部機.

暫時, 仲未聽到投訴.

媽咪, 但係你都要留意時間.

我今日預兩點瞓午覺呀.

今日仲有一好特別.

就係月亮仲好大.

有無留意到 ?

再來試跑動相.

都係唔太清, 我都知樹蔭下, 唔夠光.

咁影對岸.

拉近樹上大葉紫薇花來影啦.

又或者, 打近影我地都得, 又得左.


又遇到呢位幸運小狗 - 得得B, 佢好細咋, 年頭在山上出世, 野外流浪, 佢媽咪餵開山上狗奇, 見佢BB在外流浪, 又有些皮膚病, 抱左返屋企.

我都識左佢快兩個月, 長大左好多, 皮膚好返, 生返靚毛毛出來.

佢係怕厭D, 但媽咪請佢食野, 佢認媽咪,媽咪話得得B仲用脷仔錫佢呀.

仲有其他小朋友, 我地聚左好耐, 都係要睇時間.



差唔多, 轉回頭.


唔知佢地走未.

回程, 大家都未走, 仲多左朋友仔.

但唔Hea 得, 遲左食早餐喇, 媽咪, 唔好成日吹水, 你睇住時間, 我休息唔夠, 實吠爆你.

沒有留言:

張貼留言