2016年7月9日

160709超颱風尼伯特的下沉氣流下

近日帶超強颱風尼伯特的外圍下沉氣流影響, 廣東一帶天氣酷熱, 昨日屋企附近都錄到最高有成攝氏 36.9度. 熱到我同浪浪傻傻下.
尼伯特昨晚橫掃台灣南部後, 減弱左, 今日無昨日咁悶熱, 來到北潭坳, 都有少少風.


我地等左好耐先有小巴入西貢, 所以, 今日起步遲左些.

咁我地來左兩次, 預到時間, 一定唔會遲左船期卦.

專心向赤徑去.

到左河河喇.


我當然唔會埋媽咪, 一支箭落水.

細媽話仲潮漲緊, 行出些玩.


我都係覺在紅樹林玩水會好D.

呢邊玩, 似游出海.

媽咪, 行去紅樹林啦.

紅樹林一邊, 感覺安全.

我可以無拘無束咁游.

跟住細媽行出去.

然後, 自由暢泳.



我不停游.


來來回回.








MVI_1132



足足無乜休息, 游左 25 分鐘.

夠了, 又上返上流淡水位.

侍女代為沖身.



婆婆就要自己洗喇.

今日好夠運動.

同埋少左行山人.

去晒邊呢 ?

天氣太好, 又太熱.

都係行去近碼頭一邊等船來.

見船喇.

今日又校準時間.

今日點靠碼頭呢 ?

今日唔係船頭上呀, 婆婆唔駛爬上船.

呢班船, 船上已經有好多國內行山露營人士, 我地今日無得包船喇.

沒有留言:

張貼留言