2014年11月23日

141123與大表姐巧遇在城門

昨日長征, 今日又係養生日, 所以又係來城門水塘慢活.

上到引水道緩跑徑, 原來YMCA有長跑賽事, 突然見大表姐走來, 原來佢當工作人員, 剛好望到我地, 我開心到爬上大表姐腳打招呼, 本來想影張相, 點知後邊有人叫佢有事辦, 要立刻回崗位, 我即時有點失落.


我地惟有開始起步, 我當然周圍八.

但又黐晒成身有刺果實.

纏實晒全身毛毛, 花左好耐時間清埋呀,



仲有心o羅o羅攣.


心有掛念.



又有野黐, 上星期都無咁多.

拔走討厭有刺果實, 會連毛毛拉斷, 好痛呀, 好彩仲忍到.

今日陰天, 現在雲散, 太陽出來了.





暖暖陽光, 心情靚, 細媽話回程再搵大表姐, 好野.

原路回程, 大細媽為免我又走埋草叢, 黐野上身有排搞, 堅持要用繩拖我.

有繩, 影相無咁好, 收埋後邊好D呀. 影完即快速步行, 快快搵表姐.

當我地回引水道口, 賽事完了, 大表姐可以走, 我見到佢, 又忍唔住情深款款望實.

我真係好開心.

可惜大表姐約了同學, 唔可以同我地食飯.

我地順便送表姐送學院, 往菠蘿霸途中, 我又忍唔住, 要由細媽手中, 掙扎要撲向大表姐身邊, 要攬攬親親大表姐呀.

2 則留言: