2014年11月16日

141116與大姨媽同行城門水塘

今日又係 hea hea 日, 又係來城門水塘行下.

但今日有些唔同.


咪就係多個人同行lor.

大姨媽昨日忙完賽事工作, 今日清閒, 來又一齊閒遊, 慢活.

講兩句, 轉頭見佢地走了, 乜咁快呀.

今日又係好陽光, 比昨早更暖.

咦, 我發現靈異事件, 有UFO同紅波波出現, 外星人會唔會捉我返去做實驗呀

雖然呢幾星期都來, 但每次陽光都有唔同呀.

每次影出來郊果都有分別.

大姨媽話咁好天, 一定要曬下.

可能仲早, 陽光照來仍係暖和.

事前講左話到白千層樹就回頭, 大姨媽以為剛才就係.

其實係去半閒亭外o既白千層林.

開始熱了, 27-28度下, 唔想跑.

企下影相無妨.

下星期涼返些, 係唔係長征好時機呢 ?

呢後時候, 蝴蝶特別多.

群蝶飛舞.


大姨媽, 唔好行太遠, 我地仲未食早餐, 已預時間返去飯堂o架.

大姨媽 : 乜話 ?

怪不得大姨媽聽唔到我講乜, 佢走到對岸咁遠.

回程啦.

我都有點肚餓, 大細媽又唔肯俾多些雞乾我食.

惟有爽手快步, 返飯堂,我可以名正言順食午餐.

迎面有兩位姐姐, 帶著兩隻鸚鵡來郊野影相, 其中一隻唔怕人, 仲肯企在大姨媽手上添, 大姨媽鬼咁開心.

唔好停, 快快去坐車.


回到菠蘿霸, 大姨媽當然陪埋我地走啦, 事關午餐係第二客半價, 即75 折, 超值呀.
慢活完, 又享受美味午餐, 全家感幸福呢.

沒有留言:

張貼留言