2014年11月9日

141109輕遊單車路旁

昨日悶爆, 細媽都唔想見我苦面樣.
昨大半日雨, 都唔考慮其他地方, 問婆婆想行荃灣城門定沙田城門, 婆婆拍板去沙田.
邊架車來, 就由邊度起步.
於是轉眼來到大水坑.

氣溫得20度左右, 又有風, 又有雲, 今日笑返晒.


由大水坑行去沙田, 單車徑同行人徑並排, 今日唔曬, 我唔會走去單車徑樹蔭下.

我地兩婆孫屈左咁多日, 今日好盡情舒展.

想見我苦瓜樣.

今日難左D.

諗緊下星期六, 又係多雲, 溫度適中, 仲係 5 級東風, 媽咪要安排下行山行程.

舒適天氣下, 貓貓都出來閑情逸致.

媽咪都好享受呢份閑情.

因為唔駛動腦筋, 我都好鍾意他他條條.

婆婆最愛係咁.


今早仲未食早餐呀.

因為大細媽打算返屋企飯堂食午餐.

我地已經成為常客, 日本姨姨同哥哥姐姐都認得我地, 希望呢間小店, 長做長有, 我地唔怕食悶, 只係想有個舒服又乾淨地方咋.

沒有留言:

張貼留言