2014年11月22日

141122大欖涌郊遊徑回大欖隧道轉車站

呢幾年, 常常來大欖水塘一帶行山, 每次在午餐位, 都見一條郊遊徑, 媽咪想行好耐, 但見得 5.5公里, 都要 4 小時, 上網見其他人行山 blog及郊野樂行資料(如下), 知在開揚山脊又上又落, 必須查清天氣, 有雨或太熱都不適行, 所以一拖再拖, 終於決定今日實現心願.

路線簡介 
難度:4/4 全長:5.5 公里 需時:4 小時 
起點:馬鞍崗護理員站崗 終點:吉慶橋

[此路線起點在大欖隧道口(元朗段)馬鞍崗護理員站崗。初段沿著山徑上290米之高山,再而跨過山巒起伏的山脊向七渡河進發,上高落低,中途有小段路徑沙石浮滑,是體力的考驗。上山期間可遠眺元朗盆地、錦田及八鄉優美景色、自然純樸風貌盡入眼簾。遠處掌牛山為古時放牧耕牛用之地,雖土地依舊,但已不見牧童與耕牛。 從山頂直落林道抵達七渡河進入麥理浩徑第十段。七渡河是大欖山區數條溪流的交匯處,後來為方便行旅,由當地人集資建吉慶橋,並於1950年代建水塘時重修。該橋位於大欖涌水塘最北的位置,亦是主要的溪流注入之處。]

媽咪都諗過, 由大棠燒烤場起步, 逆行由 C6412起步, 在馬鞍崗大欖隧道轉車站走, 定由大欖隧道轉車站起步, 咁行晒全段郊遊徑後, 又要考慮行一大段路離開, 最後決定順行, 跟住以最短路線, 由河背段引水道返回起點位.


由馬鞍崗護理員站崗出發, 指示清楚.

因上年由引道落來時, 有狗狗由旁邊村屋跑出來吠我, 所以細媽抱我行過山墓位先.

由我自已開始行.

起步, 要慢慢上山.

到分岔位, 左邊行引水道, 我地要行右邊.

起步無耐, 周圍景色好正.

加上晴朗天.

每步都踏著喜悅.

細媽話我心情特別靚.

僅係, 我係大自然陽光小男孩呀.

因為第一次行, 全家好奮興, 新路線, 四周又正.

有個分岔位, 有些行山人逆行到呢度, 會沿我身後小徑去錦上路西鐵或大欖隧道轉車站.

難得藍天.

今年冬天及明年春天, 厄爾尼諾影響下, 氣溫較高, 降雨量較多, 襯初冬, 媽咪話要盡量行晒預先想行的路線.

因明年, 我同婆婆又大一歲, 襯仍身壯力健, 要多多實踐多些想去的地方.

因為多石級, 媽咪已帶備行山杖俾婆婆.


頭段多植林區, 所以都幾好行.

上高一點, 望下錦田一帶.

上山路都有點斜, 婆婆稍有些吃人, 但仍無問題.


雖然石級多, 但望返靚景, 婆婆好開心.




繼續上, 好期待山脊風景.




今日好好風呀.


大欖一帶泥質同西貢唔同, 礦物質無咁多, 較貧瘠, 泥質疏散, 好易見塌泥現象.


好彩漁護署植林計劃, 令四周山頭多了樹木咋.

當然, 仍有好多山頭未種樹, 所以, 由呢刻, 我地要離開植林區, 進入開揚山徑.


由一個山頭.

攀上另一山頭.


婆婆努力一步步.

同婆婆打氣先.

上完又落, 另一邊係點呢 ?

冬日陽光係偏斜, 所以無咁猛烈.



又另一段.


回望剛行過的山路.

又向前看.

如果陰天又多雲, 真係唔可以欣賞到絕佳風景.





又上石板級.





連綿山徑, 無止境般.

又下落木板級.

婆婆小心翼翼行.

細碎石多, 易跣, 唔急得.

又攀過一個山頭.

終於入回林區, 有樹蔭, 多舒服.


多樹木, 即與郊遊徑終點位 C6412越來越近.

塌泥位.

呢段板級好高.

但婆婆始終要踏上去, 唔通回頭咩.


過了C6411, 見石級鋪得咁好, 近終點了.

我用左唔夠 5 個鐘完成全段.

等埋細媽同婆婆, 我地可以開餐.

我地 08:12am 起步, 婆婆在 13:05pm 抵終點, 途中又影相, 又小休好多次, 唔駛用 6 個鐘, 超標完成.


食完午餐, 13:35pm起步, 我地按計劃沼引水道去轉車站.

5.6 公里, 預 1小時 45分鐘, 我地應該可以兩個鐘行到馬鞍崗.

樹蔭位.

開揚都唔太曬.

想快, 呢個分岔位轉右, 可以行 1.8 公里去河背村, 去馬鞍崗要 3.6 公里.





離開引水道,接返山徑, 仲有 3/4 公里.

但我覺得攰, 自行上左私家車, 私人司機當然樂意載我.

終點好近, 但又行極似未到.

回到分岔位, 我會努力行埋一小段.

15:29pm, 婆婆都抵埗.

我地又返去飯堂, 哥哥話知我地實來, 開定機, 準備整美味朱古力飲品呀.

沒有留言:

張貼留言