2014年8月17日

140817亭一停

已經 8 月中, 暑假過了大半, 都仲係咁熱, 媽咪本來想晨運行下上窰, 但諗諗下, 驚早起步, 剛升起的陽光, 都可能曬屎我, 都係打退堂鼓.

來返獅子會咪好o羅.


入秋後, 8 點陽光都可以接受, 企一陣, 影張相都無妨.


都係唔好咁傻, 搵個樹蔭底最好.

細媽話岩石區全在樹蔭下, 跑下都唔易中暑.








仲最好有涼亭.

hea住行左大半個鐘, 都想眠一眠.

嘩, 醒晒.

婆婆發現戰鬥格螳螂.

雖然係熱, 但藍色無煙霞的晴空, 在呢個世紀, 一年日子, 香港只會在夏季先有, 秋冬春就會有一層霾.

但我著左薄 mink , 都係唔好烈日下留太耐.

細媽話, 今日係星期日, 來獅子會係慢活, 佢話今日走訪晒咁多個涼訂, 仲要每亭一停.

細媽詰呢個叫蜻亭, 因為在蜻蜓池旁.

媽咪見呢D雞冠花, 好似芒草朝天, 好期待秋來的芒草世界.

接住走去對面亭, 細媽話個亭無名, 幫佢起返名喎.

知唔知呢張亮點係乜 ?

就係白雲左方的半月.

鳥語花香亭.

呢個細路, 次次見都撩我玩.

快D追返爸媽啦.

呢個都有頂, 算唔算亭

大細媽知我鍾意玩水, 成日監控我, 我見有山水渠, 但太高, 又多雜草, 真係睇唔清.

細媽一早預我唔夠膽跳咁高落去, 唉, 我想玩水呀.

最後返去標本林的涼亭, 今次就停耐些, 事關, 媽咪坐無耐就瞓左, 我就同細媽行下果樹林.

瞓夠喇, 係時候喇.

我安排你地走, 仲唔跟來.

因為我知去獅子會, 跟住係去安東尼, 老闆娘一見我, 已經 Say Hi , 但佢地D食物都唔o岩我, 我都係自擕食物咋

1 則留言:

  1. lion club 可以扒泥又可以玩水, 滿足晒洛洛 ^^

    回覆刪除