2014年8月10日

140810獅餐樂

入秋後, 真係會有陣陣風, 但今日下午都會熱, 我地早出動, 早回家.

唔明今夏咁熱呀, 好彩我唔介意今夏得A餐或B餐, 唔係, 係獅餐


獅餐有我至愛 - 掘泥沙, 順便磨指甲, 幫媽咪慳返好多時間

仲到 8 點, 陽光照在草叢, 反射熱炙炙陽光, 我當然唔怕出去曬咁笨啦.

初夏, 四周仲係翠綠.

但我媽咪話仍夏日炎炎仲好眠, 我咪自動波跑去涼訂,等媽咪又眠 lor.

細媽話明明見另一方有厚雲, 但我地頭頂幾藍天白雲.

蟲蟲都快步爬往樹蔭.

以前一望遠遠山巒, 好靚o架, 但北港正起樓宇, 仲有高爾夫場, 好礙眼.

唔知係咪遇唔正時間, 今年荷花都係零星開.


我最怕的.....


我本來同媽咪又走去楓香樹下的涼亭
細媽同婆婆唔想瞓, 走開在標本林樹蔭下漫步, 我休息夠又走去匯合佢地.

昨日同剛才叉足電, 精神百倍.


大細媽咪話我今日無扭計, 僅係, 我睡眠充足喎.




媽咪叫我擺pose, 我俾到足.



自家攝大頭洛.

如有類同, 實屬巧合.

媽咪要大耳洛, 好.

在獅子會又磨左三個半鐘, 我夠皮, 唔好再留, 快快去市中心食完野, 早回家, 因為接近中午, 溫度會更高, 唔好在烈日下回家呀.

1 則留言: