2014年8月2日

140802三母子夜遊

嘩, 今日熱到不得了, 我地住果區, 今日最高 35.1度, 我地過左 5 點後先敢出門.

婆婆去旅行, 我地今日三母子出動夜遊, 改由大圍出發.


平時多數沿城河的單車行徑行, 今日行文禮閣後的小徑.

感覺無蚊, 舒服多.

但我都係想去嘆冷氣, 文化館吹出陣陣冷氣, 我都唔想行, 嘆多陣先.

六點半喇, 太陽快落晒, 無陽光直射, 唔駛氣喘急散溫.

唔知係咪熱, 今日帳幕下, 少了人.

日落, 都係除返太陽帽, 否則, 再夜時, 睇唔清前路.

街燈亮了.


夜了, 對岸又漸燈火通明.

何解都成 7 點幾, 仲咁熱呀.

好彩有少少風, 我都頂得順.

今日七月初七, 七巧節, 婆婆今夜望另一夜空, 唔知佢有無掛住我.

夜了, 我都想快點返家, 等我陪埋大細媽食晚飯, 又要早些休息, 因為明早又係行晨運呢.

1 則留言: