2014年1月26日

140126三婆孫遊獅子會

早幾星期前, 媽咪感染小傷風後令氣管敏感, 又因晚晚夜收工而累, 昨日行山都唔夠氣, 為免農曆年都未好轉, 決定唔出街, 留家休息.
咁細媽唔想我無左一天假, 佢帶我同婆婆去獅子會玩.


出去玩, 少不免影相, 一定拎埋傻瓜機, 當然, 以細媽"專業"技術, 係唔可以影到我定定坐

一睇就知係出自細媽風格



園內桃花都應節開放.



今日我無駒無束, 自由奔放, 當然唔關無左媽咪在場喇.

我知細媽同婆婆一定跟實我, 細媽阿賓叫狗, 上晒身




奔跑完, 回下氣.

細媽同婆婆在我身旁, 都話佢地僅會o係我左近啦.

玩埋今日, 又要等到年初一先有街去.




烏龜悠閒曬太陽.

我就忙不迭, 周圍巡.





跑左個半鐘, 攰了.

細媽絕技係影我中頭相.

媽咪就好少影, 因為佢唔識




休息一輪, 走去桃李園, 桃花開, 好靚, 好彩嚴禁入內, 否則一定無得剩.

細媽搵到棵種得比較出的一棵, 佢話影返去俾媽咪睇.



今日熱熱, 想跑耐少少都唔得.


細媽, 你真係好鍾意影大頭狗呢.


休息一陣, 個身涼返少少, 都係走了.

我地行返去市中心, 食個快餐, 早D返屋企洗白白, 來個午睡.

唔通細媽少拎相機, 又少我正面.

回家途中都係要影下.

佢話我在袋中, 實影到正面相.

但細媽, 你有無諗過......

我睡眼惺忪, 頭髮篷鬆, 好肉酸呀

2 則留言: