2014年1月12日

140112獅子會悠遊

超級長征後, 我地又係去獅子會hea 下算.


我今日唔跑, 細媽都唔會批准我跑.

媽咪可能在公司感染了感冒, 昨晚開始喉嚨痛, 佢在蓮花池旁, 坐低蔽目休息, 而我就同細媽周圍兜圈, 婆婆就去中草藥園睇, 各布各.


當媽咪休息左半小時, 我地又一齊行.

除了楓香, 我地都見到一些小白花開.


園內除了桃花, 李花, 現在係梅花盛開時候.




盛開時, 一定更靚.


細媽叫我唔好走.

但我都要追返你地, 否則你地走失就麻煩我去搵你地.

園內楓香, 楓香葉落, 仍有落羽杉, 又黃又橙, 點綴了園內色彩.


Hea 半日, 玩埋午飯就回家, 細媽見媽咪同我都咁攰, 打算全家來個污糟豬午睡, 休息夠先沖涼喎

2 則留言: