2014年1月5日

140105獅子會樂在其中

昨日長征完, 細媽怕今日再行山太攰, 於是我地又來獅子會 hea 下算.

大細媽睇新聞, 原來好多人湧晒去大棠睇楓香, 其實楓香處處在, 仲有幾棵在附近呢. 


今日好多人, 又多小朋友, 我地行去寵物歷奇睇下, 究竟大狗都無, 仲要係無屎屎, 我好多年前來過, 當然好多屎無人清理呀.


媽咪話咁耐無玩, 叫我玩下喎.

捐車胎, 易.....

媽咪, 你想我跳圈, 你傻喇, 怕草地就得.

或者捐鐵桶啦.

 順利過關

上平行木橋, 唔難.



自得其樂, 玩到夠, 我地周圍行下先.



婆婆昨日無出動, 今日都要曬下太陽, 增加維他命D.


園內每角, 總會發現楓香影蹤.

仲有槭葉呀.



在蝴蝶園小徑, 拘頭望紅葉.

低頭看綠樹, 全家最鍾意.

兩日假期好快過, 媽咪叫我好好休息 5 天, 儲足能量, 迎接下星期喎

4 則留言: