2013年9月7日

130907初秋樂在白臘

上星期日講講下, 我地又約大姨媽同二位表姊去白臘游水呀, 因為二表姊上午回學校補課, 我地改中午等, 在西貢邊食午飯, 邊等二表姊. 



幾驚下午曬屎, 但又覺有陣陣風, 中和悶熱.


入到白臘村, 見到隻初生之犢, 都唔知有無一星期大.

今日係舊曆初三, 藍天少白雲, 但吹東風, 湧起白頭浪.

本來走去橋頭一邊, 但浪一樣咁大, 行出去D沙又大粒.

都係行返去小河果邊.

等我衝下浪先.


似乎太大浪, 我都係唔游水喇.

今日一於坐私家遊艇 : 細媽號.

大細媽有晒水泡, 而且有大姨媽同二表姊當救生員, 唔怕 :P

好彩我轉左坐大媽號, 細媽俾大浪一撲, 成對腳都見晒, 我點可以落水游.


細媽話似浮屍呀 XDXD


今日大表姊在岸上陪婆婆同我二個姨甥仔女.

大姨媽同二表姊陪我玩.

或者真係入秋, 水太凍, 都唔可以浸太耐, 上岸跑步暖身先.




上次我其中一個姨甥仔"小小"來, 今次連圓圓都來埋.

佢地先在淡水河蜴泳.
\


再似我咁在沙灘曬下太陽.

圓圓...

小小...

圓圓, 行快步喇.

快到 5 點, 我地要趕時間沖身換衫走, 否則士多收工, 無電話 call 的士.

咁又玩左半日, 下次再來白髏, 應該係明天暑假了.

入夜又係晚飯時, 我地又係去老闆娘度食, 順便幫媽咪補祝生日. 下次家庭樂, 唔知又要等幾時呢 ?

4 則留言: