2013年9月14日

130914西灣奔奔奔

原本大姨媽想約我地行下有樹蔭山路, 但初秋都咁熱, 佢都怕我中暑, 叫我地自己去西灣玩水, 咁惟有下次再約. 


為迎接冬臨, 所以生物忙儲糧.

今夏想想陰天驟雨, 好久未見藍天白雲.

白藍綠幾分明.

媽咪唔想浪費好陽光, 好天氣, 今日無拎防水相機, 佢話要影我靚仔相.

媽咪, 你要小心呀, 否剛俾我狂奔飛沙射中相機o架 :P

突然細媽大叫, 原來神眼細媽又有新發現, 見唔有些野呀 ...

原來係一條寬約一呎的魟魚BB, 俗稱魔鬼魚, 應該係水漲時誤入淺水位, 水退後被困沙灘中小河 (見下圖) 

媽咪怕水再退時, 佢會熱死, 又或者俾其他人發現被傷害, 佢捉返回大海, 希望魚BB健康, 唔好再靠近岸邊呀.

今日係舊曆初十, 潮退好大, 成個沙灘面積好廣闊, 好好跑.



浪又唔係太大, 撲水好好玩.

123

我地可以由西灣正灘岩石後直接行去副灣, 唔係咁易碰中呢D機會.

副灘又係一大片沙灘, 赤腳都唔怕. 


退潮淺水, 行好出, 都係唔夠一呎水位, 我今日係行水呀 XDXD


唔游就跑...

又或撲浪.

四疊潭出河口, 水底沙成特別紋, 要仔細欣賞, 唔好浪費大自然帶來的美照.

魔鬼細媽無要求我練水, 但陪我跑步.

媽咪主要任務咪拎實相機跟我尾o羅 HEHE





搵到水深少少, 游幾步先.


上星期在白臘, 一上水就凍到震, 今日就暖暖唔熱.

我的多臉睇 XD









都 11點多, 好滿足, 走了.

當然又係沿海邊行回正灘啦.

上次來時, 海灣茶座排牌話被迫結業, 今日又見在旁邊另辟新位置營業, 一樣係向海.


希望可以能繼續營業啦, 事關好多行山同泳客都好愛在此茶座流連o架.

今日在西貢食完飯要早些回家休息, 否則聽日點夠精神繼續.


2 則留言:

  1. 希望個茶座keep 住係到啦, 起碼都方便了大家有嘢食又有得hea 下 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地雖然都好少幫襯, 但都希望佢地能長做下去呀.

      刪除