2008年11月18日

莉花風暴

報告出了

Fibroscan結果 : 莉花有微至中度纖維化, 纖維化是發炎後留疤的痕跡,

一般分6級, 我屬界乎於 2-3級, 6級就會歸入肝硬化

若變成肝硬化初期, 就要必須與藥物終生為伴,  唔可以中斷

電訊網絡光纖化, 光速傳輸最快已達一G, 滿足即時影音上下傳的各種要求。

但人體肝纖化, 就會有機進一步變化為肝硬化, 以至轉變為肝癌

因此, 我必須密切 3-6個月驗血, 一年一次照超聲波, 早睡早起,

生活有規律, 注意日常飲食, 戒酒戒高脂, 保持心境開朗,

維持適當的運動並減少工作壓力, 多休息療養,

避免有機會再令莉花發炎受損

姑且今次數係平穩大步檻過, 小風暴剛結束

但我要著緊自己, 努力與身體共同繼續抗戰

因為仍有好多事和人要我關心


謝謝在心默默支持我的各位, 感謝天佑我



9 則留言:

  1.  好好愛惜自己。

    回覆刪除
  2. 我相信好好保護自己身體,一定會沒有問題 架...

    回覆刪除
  3. ★珍妮 & 毛毛★2008年11月19日 凌晨1:07:00

    唔好再放縱自己啦 要好好保養身體呀

    回覆刪除
  4. 支持健康生活!
    大姐, 那一起活得開心, 活得健康吧!
    by WHY ma

    回覆刪除
  5. 保重呀  記得唔好俾咁大壓力自己呀

    回覆刪除
  6. 努力努力...好好咁養好身子呀

    回覆刪除