2008年11月29日

081129針◎草◎鉛 (Part 1 of 2)

嘩, 今早起來, 市區得12度咋, 原來媽咪預早安排O既行程, 怕太大風要延期, 所以今日改行另一條路, 就係麥理浩徑第 7 段

因為今次係電召客貨車, 直車上來城門水塘, 我地省了由菠蘿霸行上來的長命斜馬路, 又可以避開有可能出現的馬騮


第 7 段起點在燒烤場起步



步入水塘東霸喇


今日早上, 雖然好凍, 但太陽一出, 萬里無雲, 北風送爽, 行山好舒服


過晒東霸向右行上山, 見到有指示, 我地開始向針山進發


連綿不斷的天梯都幾嚇人o架


但上高D, 就望遠D, 唔可以俾石級嚇倒 


婆婆起步無幾耐, 已經猛話唔行得唔得

婆婆, 加油呀


遙望針山  


再上就到我地今日頭一個目的地 : 針山, 俾心機 


以前, 政府仍未加木板圍泥級, 山路都好崎嶇不平, 路又斜, 現在加建呢D設施, 已經比以往好走許多


成功登上海拔532 米o既針山 喇


在高處, 可以環顧 360度, 遠至獅子山, 大帽山, 城門水塘, 沙田一帶等地方




婆婆行完天梯後, 臉仍帶笑容, 一定係知無白費早前辛苦的路程


遠遠山頭係我地下一個目標 : 草山


由針山山頂落下岥, 斜度好大, 幸好有石級咋


呢度係針山落山o既石級, 我同婆婆為要擺 pose影相, 先將身向上咋


媽咪聽完Hang哥哥解說, 今次試影太陽星形光, 但影左好多張, 都未完全影到好效果, 為怕強烈陽光傷眼, 媽咪無望觀影器, 只靠方向角度去影o架


由針山陡峭山坡向下走, 落到一個直昇機坪, 接連返平緩車路, 剛才又上又落, 搞到腳仔酸軟, o依家可以舒服一陣


望返轉頭, 我同婆婆都好驚訝, 原來針山真係山如其名, 似支針咁尖


雖然係行車路, 但都有暗斜o架


到呢個位, 我面向位置, 有路落返沙田, 唔想繼續行, 可以此時轉路線, 我地當然係繼續向草山進發啦


又有分支路, 轉左落可接衛奕信徑第 7 段往鉛礦坳或城門水塘, 而我地繼行麥徑, 當然轉右上去草山


經過一段暗斜路, 繼續前上邁步


我地中途抄小路走上一個小山岥


雖然唔係正常小徑, 但我好鍾意周圍環境


所以, 得意忘形的我走遍整個山頭每角落, 忘記左媽咪同婆婆呀 


請按以下超連結續看 Part 2
http://faphylok.blogspot.hk/2008/11/081129-part-2-of-2.html


3 則留言:

  1. 好靚呀....但甘多樓梯
    [版主回覆12/03/2008 08:43:00]唔o岩你地行ga

    回覆刪除
  2. D 相質素比從前的好,是否用了同的鏡頭?
    [版主回覆12/03/2008 08:43:00]又係一鏡走天涯

    回覆刪除
  3. 乜 .. 有呢度O既咩
    好似 .. 好辛苦O既路 .. 貢喎

    回覆刪除