2008年11月29日

081129針◎草◎鉛 (Part 2 of 2)

站在喜愛山頭, 我突然好有抱負, 希望繼續在香港每個山嶺, 留下我的足跡






只要在我喜愛的草岥山嶺, 必定有我燦爛笑容


因為還有一大後路, 我地繼續行, 終來到今日最高位 : 海拔 647米的草山


藝高膽大的細媽, 又陪我爬上驚險的標柱, 媽咪見細媽再爬下時, 感到驚險萬分,

因為一失足就趺落崖下, 俾著媽咪, 一定腳軟唔識點落


望到遠方大埔一帶喇             


婆婆知行上最高點又要行回頭, 所以在呢個落山點等我地


我地由草山, 要轉入呢條好企山岥, 先可以去到鉛礦坳, 每級石級都好高, 又落到腳仔軟


婆婆年紀大, 要小心翼翼o架


終於落晒石級喇, 睇婆婆幾開心, 擺出勝利姿態添, 但都未行完


又到分支位, 我地轉落去鉛礦坳, 如果直行, 又去返草山同針山o架 


快到鉛礦坳, 會經過一個直昇機坪


又到另一個目的地 : 鉛礦坳, 亦係麥理浩徑第 7 段終點, 呢度有廁所同涼亭可以稍作休息

來到呢處, 只有三個離開方向, 一係繼續行麥徑第 8 段, 二係向城門方向走行二小時回菠蘿壩, 三係續行衛徑 7段行去大埔墟碗窯


我地選第三線離開


其實今日都幾辛苦, 上落好多石級, 我狗地細細, 跳上跳落, 都咪話唔辛苦o架

我已經累到圓眼變杏眼


原來由鉛礦坳又係一路落大石級, 間中又要手腳並用, 加上早排山火, 成個山頭樹木燒毀, 媽咪唔敢停留太耐, 無沿途影相   


雖然細媽同媽咪都有抱我幾次, 但我都要堅持盡量自己成晒全程

終於來到馬路了


細媽怕有車, 又見我累到笑唔出, 所以呢段係佢抱我行, 但好快就行到新屋村, 原本媽咪想去埋碗窯o架, 但見有架小巴來, 我地即時跳上車回大埔火車站, 結束今曰行程


今日路程約 12 公里, 一般預 4.5 小時, 我地由 10:30正或起步, 行到 5 點多坐上小巴, 用左成 7小時, 都好利害



4 則留言:

  1. ★珍妮 & 毛毛★2008年12月3日 凌晨1:39:00

    又係長途賽喎
    [版主回覆12/03/2008 08:46:00]已經係比原先另一計劃簡單喇

    回覆刪除
  2. 咪講少 .... 我真係好LIKE ..洛洛果張 ..
    好有抱負O既相, 真係好表達到洛洛對想法呀

    回覆刪除
  3. 去年登草山也看不到這些綠色字寫在石頭上. 不過草山是個一去再去的山頭.   特別是看吐露港和北區景色.

    回覆刪除

  4. 我覺得...... 佢好成功 呀 呀 呀 呀 呀!!!

    回覆刪除