2008年11月16日

081116續半走麥徑第3段後篇

今年初天氣不穩, 4月27日曾想行晒麥徑第3段全程, 可惜半途落雨, 被迫放棄

今日天氣唔錯, 所以媽咪預定兩條路線, 再視乎中途行程體力狀況, 再作最後決定

起步點由(魚則)魚湖北潭涌家樂徑開始, 在分叉路轉去榕樹澳方向上山


今日天空無雲, 但環境宜人


途經北潭村, 好多狗, 成個狗場咁, 好彩私有私家車 : "細媽號" 咋


轉入山路, 緩步上山喇


有石級


有泥地


總括上, 唔算難行


行左個多小時, 來到雷打石山腰o既交叉點, 上次就在呢度, 被迫轉落(魚則)魚湖o羅今日有隊過百人以上行山隊行第 3段全程, 搞到我差D無位企, 仲要做左好多人o既免費Model 添

因為時間尚早, 我地仲有氣力, 決定繼續上次未完之路


如果大家已經好疲倦, 又可以轉落榕樹澳,

即係行"榕北走廊" - 全長 11 公里, 預 3小時行程



我背後係雷打石山山頂, 舊大石真係好危險, 好似快跌落來咁


我身後係畫眉山, 但我太矮, 企上石頭都影唔到全景


惟有搵婆婆代我位置啦, 上次就係在畫眉山山頂一路行碎石大岥斜路下來, 幸好快落到雷打石山腰先落雨咋, 否則................, 一定跣屎呀


對面係雞公山, 我地要落山再上, 好考氣力o架


又係落碎石級, 但無畫眉山斜岥咁辛苦


在山岥上上落落, 婆婆叫晒救命都未到山頂


快到喇, 各位加油


西貢海全景


嘩, 天藍山綠好分明


望返雷打石山, 原來又真係行左好多路o番


船灣淡水湖就在背後


終於抵達雞公山, 得 399米, 唔算太高


絕色一美景 - 榕樹澳


落山回程, 慢慢行, 反正時間充裕


其實路線清晰, 有晒路牌指示, 只要事前睇清地圖, 都唔怕迷途


終點係水浪窩, 想繼續行第4 段, 行過對面馬路就係第 4 段起點


我地僅係在此終止今日行程啦, 行左兩日喇


今日行程路線圖


4 則留言:

  1. 呢段 ..路 .. 好似好辛苦呀

    回覆刪除
  2. 又係高難度.......

    回覆刪除
  3. 呢度又幾好喎, 全部係泥路. 
    途經狗場果度, 係咪果d狗出唔到來只係籬笆入面吠人架咋 ?
    [版主回覆11/20/2008 12:50:00]狗狗係困在籬笆內ga
    狗地一定行到全程

    回覆刪除