2008年11月30日

081130九孖城之行

今日來過短又刺激行程

事關一到起步點, 媽咪想先整頓一下, 拎相機出來, 及幫我戴太陽帽時, 突然成廿多隻馬騮由對面馬路山上衝來, 嚇到我地雞咁腳走離起步點

原來有兩公婆及佢女兒帶了幾大袋背囊及膠袋, 裝了很多蕃薯及餐包, 專登來餵馬騮 

政府已經呼籲唔好再餵, 仍然有人以身試法, 怪不得D馬騮咁猖狂搶人袋啦

當該 3人離開, 成班馬騮跟佢地一齊走, 媽咪自己走返今日起步點 : 九龍水塘衛奕信徑第6 段起點, 影返張相, 而我就距離20米再補影

10點整頓後起行



因為有一隻馬騮老跟住我地後面, 初段平路, 都要由細媽或媽咪緊抱我

好彩轉入上山路, 隻馬騮見我地無野俾佢食, 就停止跟隨


馬騮, 唔好再跟我地, 否則我無得自由行o架


好野, 我正式起步

雖然一開始又係行石級, 但唔算太長太難行


睇下幾輕鬆


行幾步, 抖一抖, 輕鬆自在無憂愁


連上平緩山徑沿山腰行



途中間中經過小溪流


陽光下的九龍水塘



在分支位轉右會接上家樂徑


家樂徑段的級位比較穩固, 好適合一家大細行o架


家樂徑終點, 有廁所方便大家


在此又匯合麥理浩徑第 6 段, 轉上係傻人樂園 


我唔係傻人, 所以繼續往下行


行到呢度, 衛徑要同麥徑分手喇


我地向山直上, 繼續衛徑行


在中途左邊, 會見到一條小徑, 就係今日戲肉 : 孖指徑


因為日久失修, 上山路好崎嶇不平, 好不容易先抵達第一個山頂位, 但望返昨日行過的針山, 好值得呀

仲有, 大家留意下, 我地今日係三母子裝o架


影完相, 又繼續去另一個山頂進發


婆婆仲笑出來, 證明經過昨日長途, 仲好有腳骨力


婆婆, 小心o番, 兩邊都係山崖, 慢慢一步一步, 我等埋你


來到最高位 337米


遠方是全港最高的大帽山


要離開山頂, 開始今日最難辛路段, 向下行頗斜的山路


落至底處, 會接回麥徑第6段的城門碉堡, 當細媽同婆婆知道有條易行路唔行, 揀條山路行, 即時 X Y Z 媽咪呀


戰時留下的遺跡、醉酒灣防線和城門碉堡


沿路行, 會走過戰時遺下的防線, 抵達城門水塘的燒烤區, 便是我地今日終點

時間係兩點鐘


今日行程好近, 只係中途接上孖指徑比較危險, 來回都係的士, 好早返到屋企洗白白呀 


6 則留言:

  1. 而家既天氣咁好 , 行山真係舒服好多 , 你件母子裝好靚呀 ,,
    係未自己整既呢

    回覆刪除
  2. 請來一看。
    可能妳們會有興趣。

    回覆刪除
  3. 嘩, 母子裝好搶眼呀.  
    d人真係丫, 引埋一大班馬騮來.

    回覆刪除

  4. 呢張好得意!好有日本人feel......正哂

    回覆刪除
  5. ★珍妮 & 毛毛★2008年12月5日 下午1:06:00

    碉堡咁光猛 我細個去的時候好黑好得人驚ka

    回覆刪除