2008年11月2日

081102轉接之旅

因為預告今日有幾陣雨, 本來打算去香港島果邊行山ga,

貪佢多短線路同簡單些, 落微雨都唔怕

但媽咪剛執好背囊同相機, 準備換衫之際, 竟然落起滂沱大雨,

媽咪好無奈地收返相機同鏡頭入防潮箱

幸好大雨過後, 媽咪見太陽伯伯出來偷睇大家, 佢就上網查天氣,

原來西貢無落雨, 咁我地即整裝出發好西貢

但行緊去小巴站時, 細媽同媽咪發現我又敏感症發作,

全身出晒紅疹, 成身好似俾蚊叮咁樣

惟有即時轉飛的士去麥記搵羅醫生

又要食一星期藥, 唉

好彩, 唔駛困在家休息, 所以同羅醫生bye bye後, 可以在旺角轉紅van 入西貢

又本來只打算去西貢碼頭海傍閒遊, 坐車途中, 媽咪聽到有人叫北港落車, 佢又突如其來地叫埋細媽同婆婆一齊落車, 改先去獅子會玩下、跑下

女人真善變


雖然今日天陰陰, 但我以我燦爛笑容補足先



再加熱跑狂奔, 令今日充滿生氣


洛比花嬌嗎








荷花池又加添左條小橋, 下次來相信會整好晒o卦










離開獅子會, 我地行去西貢市內的一間茶餐廳食下午茶餐,

碰到Letty姨姨3人組及Cathy姨姨一家

本來餐後係打算行去海傍, 媽咪又突然想行去對面海村行下,

原來果邊望回海傍感覺唔同o架



回程時, 本來想食點野先回家, 又在甜源居遇見WHY爸媽, 咁又同路去一齊八下

與佢地道別後, 又在豆豆牙撞到花 ee/Kat ee同P2婆婆, 於是又一齊去食意粉/Pizza

嘩, 今日真係風迴路轉, 又碰見咁多熟人, 行程又改動無數次, 真係轉接之奇日

5 則留言:

  1. 雖然只去獅子會玩,但是唔緊要la...

    回覆刪除
  2. ★珍妮 & 毛毛★2008年11月4日 晚上11:46:00

    無駒無速去邊都得啦, 仲要一日之內見到咁多人

    回覆刪除

  3. 嘩, 狗比花嬌, 好靚仔呀

    回覆刪除
  4. 表姐d相真係影得唔錯 la ~

    回覆刪除
  5. D相影得好靚啊!! 洛張張都笑容燦爛,一定玩得好開心啦

    回覆刪除