2007年12月20日

暫別愛兒的第二晚

無洛洛你坐在大脾上寫blog上網, 有點兒不習慣.

雖然每次我坐在電腦邊, 佢一定爬上來, 躺在我大脾發嗲, 我總是覺腿太累至麻痺, 但呢一刻, 每寫一字, 每想一句, 腦海總希望洛洛你在我身旁, 不竟都是因洛洛你, 我才去買電腦, 去聯繫同認識到一班同樣愛狗愛瑟的網友.

今晚到診所探你, 你沒有吠, 好彩護士姐姐同意可以放你出來, 今晚, 我地不用只限手指與鼻子接觸, 可以將你成個抱入懷, 知你是多麼開心.

護士姐姐話你將昨晚半夜給你的糧全幹掉, 早上的美味罐頭食品都幹清, 好叻仔呀. 但唔好再想咬護士哥哥姐姐, 佢地唔會傷害你的, 俾點信心相信他們吧.

媽咪今晚好堅強無喊, 因為我要肯定咁要你振作起來, 要同病毒抗戰, 待明天驗血有好結果, 明晚就可以回家團聚. 加油呀, 家家.

IMG_0019

9 則留言:

  1. 細佬&Lulu:洛洛快d好番出黎玩,最多我叫Lulu豬 你一啖獎勵你good boy
    [版主回覆12/20/2007 13:57:00]洛洛: 我希望23/12可以出到來見LU LU 好好ar.

    回覆刪除
  2. 我只路過,見你想念愛兒之心與我一樣!便留個言給你! 祝洛洛快快康復,晚晚陪伴你寫Blog! Best Wishes!!!
    [版主回覆12/20/2007 14:05:00]無適相識與否, 在blog 世界中, 我都知有好多愛護小動物的blog 友, 謝謝你留言鼓勵, 希望洛洛能盡快康復, 繼續我地褒足旅遊記

    回覆刪除
  3. 洛洛加油呀....好快就可以回家了...不過你要多d 休息呀 ~ ...
    [版主回覆12/20/2007 14:05:00]好緊張, 仲無有消息ar.

    回覆刪除
  4. 阿b: 洛洛哥.... 你要加油呀
    [版主回覆12/20/2007 14:06:00]洛洛: b 細佬, 我會加油抗戰的.  

    回覆刪除
  5. 洛洛努力呀, 你所有的親人及朋友都在為你打氣
    [版主回覆12/20/2007 14:07:00]我更加多謝同感激各位熱誠的鼓舞

    回覆刪除
  6. 表姐, 見你依家堅強振張, 我也放心了~
    洛洛係一個乖仔, 一定可以匆3快跟你地回家~
    再 .. 躺O係你大腿伴住你呢
    [版主回覆12/20/2007 14:09:00]唔知今晚, 我唔知會唔會又覺得佢勁重 , 但我肯定會好安心, 佢在我身邊lor

    回覆刪除
  7. 唔知出左院未呢
    By WHY Ba
    [版主回覆12/20/2007 23:09:00]出左院了, 我有send sms俾stephanie por

    回覆刪除
  8. 洛洛, blood test合唔合格呀? 好心急等結果呀!!!!!
    [版主回覆12/20/2007 23:10:00]blood test result, 紅白血球回升左, 但未到正常水平, 好彩都可以回家休養ar.

    回覆刪除
  9. 洛洛媽,加油呀。我好明白仔女有事,做媽媽的心情。

    回覆刪除