2007年12月23日

071223皇瑟聖誕嘉年華會

今日又係皇瑟堡第二年聖誕節聯歡


原本我可能因病來唔到, 但好彩唔需要太粗勞, 媽咪先安心同我來咋. 細媽近來又工作忙碌, 佢都係隨便搵d 裝飾, 同我係咁依整件聖誕節衫參加聚會.



唔知點解, 又或者我悶在家太多日, 我反常地在現場四處走, 四處找朋友仔玩.


玩都攰晒, 又笑唔出添.


好耐無見毛媽同毛毛, 兩位靚女都變左髮型, 但兩個都仲咁靚wor.


睇下, 成檯禮物, 一陣用來做交換ga.   


大抽獎都唔野小wor.


好多人ar, 但仲有好多攝影師未入鏡ga, 而且有d人又早走左添.


呢個係Suki ee整ge酒店式狗仔生日蛋糕, Yummy Yummy.


嘻嘻, 我又第2年拎最佳聖誕節造型比賽小王子冠軍ar


未改裝前的模樣.


改裝段背面                                            
                                                             改裝後前面


旁邊係得獎獎品


6 則留言:

  1. 哈哈,我都有呢件紅色星星衫,但我媽媽就無咁好心機整到咁靚
    [版主回覆12/24/2007 22:10:00]咁你叫媽咪依家慢慢整, 明年聖誕節一齊去玩吖

    回覆刪除
  2. 聖誕快樂呀!!玩得好開心呀,件X'mas 衫衫可愛極了
    [版主回覆12/24/2007 22:11:00]如果Bebei來, 一定全場哄動, 實拎全場總冠軍ga

    回覆刪除
  3. 洛洛聖誕快樂, 保重身體.
    [版主回覆12/24/2007 22:13:00]多謝,多謝
    大家都一樣有個快樂聖誕.

    回覆刪除
  4. 洛洛,聖誕節快樂 ~
    [版主回覆12/24/2007 22:13:00]四寶都一樣開心聖誕, 身體健康.

    回覆刪除
  5. merry chirstmasへto洛洛一家

    回覆刪除
  6. 聖誕快樂,洛洛!!!件衫咁隨意都咁靚, 如果認真d咪.....

    回覆刪除