2007年12月22日

抗戰第4日




今日係抗戰第4日, 細媽照舊負責餵我食第一次藥, 媽咪就好似未瞓過咁, 成10點9先起身, 佢仲話還好眼瞓

因為出院當晚剛拆下黃豆豆(醫院粗稱, 用作方便輸血及抽血用), 媽咪話我全身沾滿診所味, 又唔沖得涼, 當日只係濕抹全身咋.

為左明天以靚靚樣見姨姨哥哥, 媽咪就安排今日幫我修毛及洗白白, 依家全身香噴噴呀

我今日食藥都好乖, 但媽咪繼續唔俾我玩太多, 唉, 我好悶呀, 影相都笑唔出喎

快d完成療程喇, 又無街出, 又唔俾玩波, 狗生苦悶呀

5 則留言:

  1. 洛洛, 肯食藥good boy boy 喎!
    ee等住明天見你啦!
    by WHY ma

    回覆刪除
  2. 加油呀, 洛洛!!!

    回覆刪除
  3. 洛洛,繼續努力,個療程好快完

    回覆刪除
  4. 比心機呀, 好快好番架啦.

    回覆刪除
  5. 加油呀 ~ 洛洛 ~

    回覆刪除