2007年12月19日

暫別愛兒的第一晚

昨晚我同細媽去診所探你, 護士姐姐話你食晒d 罐頭食品, 你從來唔會在沒有我地身邊時, 隨便食你未嘗試過的食物, 想你一定好肚餓了.

當我地伸手拍入籠內安撫你, 你用最溫柔, 最享受的眼神, 微張咀兒望著我地.

當我地要走時, 你都只是遙望我地離開, 只是叫兩聲同媽咪細媽講再見, 媽咪同細媽知你好乖乖.

昨晚係你獨個兒第一晚離開媽咪身邊在外, 習慣嗎?? 旁邊的小朋友是否整晚吵著, 令你難以入睡. 媽咪知你最怕其他小朋友吠, 你一定心煩意亂吧!

昨晚家中很平靜, 沒有你吠著要我追波波, 沒有你伴我身邊看報紙, 沒有你同婆婆玩樂聲, 好靜, 好靜, 很不習慣.

洛洛, 聽媽咪同細媽話, 暫時乖乖在診所休息, 多等一晚, 等你身體狀況好轉, 醫生叔叔一定批准你出院回家的.

IMG_0034

6 則留言:

  1. 表姐, 洛洛一定唔會有事啦 .. 我期待等你的good new
    洛洛, 呂有媽咪 / 細媽 及 婆婆o係身邊雖然會感到唔開心, 但洛洛你要努力..加油呀~ 好多EE .. 叔叔 .. 及 你d 好朋友仔, 個個都等住見你ka~
    [版主回覆12/19/2007 23:01:00]洛洛可能以為我地罰佢, 所以要困籠, 今晚見佢都比較平靜, 無大吠. 我都期待洛洛可以早d出來見大家.

    回覆刪除
  2. 洛洛, 加油呀!!!
    雖然暫時冇左mami, 細媽同婆婆係身邊, 你要乖乖, 快d好返, 返屋企陪佢地呀!!!
    [版主回覆12/19/2007 23:00:00]洛洛, 好good boy, 只係怕d 診所哥哥姐姐, 想咬佢地反抗. 我相信明天的blood test, 應該ok 卦, 咁明晚就可以回家了.

    回覆刪除
  3. 洛洛,加油呀,我地一家都支持你架.你會好快好番返屋企架啦.
    [版主回覆12/19/2007 22:57:00]謝謝你ar. 洛洛好返後, 我地會繼續行山遠足之旅. 希望遲d在某山頭碰上你地同Dee Dee, 見你地一日行咁多後港島徑, 好勁ar  

    回覆刪除
  4. +oil 呀 一定冇事的!!!

    回覆刪除
  5. 放心 la...洛洛佢一定會加油架...不用擔心 ~

    回覆刪除
  6. 洛洛真的很乖,沒有扭計,沒有令媽媽更擔心。^ ^

    回覆刪除