2007年12月9日

071208東平洲探奇

期待的東平洲探奇日到了, 我地一早到馬料水碼頭坐9:00船入去, 都要坐成個半小時ga, 就係咁媽咪當日出門口時, 先敢同婆婆提咋


話明係平, 又真係幾平wor, 最衰有煙霞, 四周模糊得很



快上岸喇.


東平洲位處本港東北邊陲,大約位於吉澳洲以東十四公里,鄰近大鵬灣,是本港最東及最北的島嶼。該島大部分地方的岩石均為侏羅紀時期的沉積岩,因為被擠壓,故此成頁岩狀。


1979年6月,東平洲部分土地被列作船灣郊野公園的一部分,至2001年11月,整個東平洲被列作本港的第四個海岸公園,用意是保護此島海岸部的珊瑚及其周邊生態。           


我地發現到處都係貝殼和好多珊瑚骨骼.


我地亞媽灣開始行.


過左媽角咀, 到左更樓石喇, 媽咪見太高, 唔敢俾我地爬上去, 我咪在一邊影lor.


本來媽咪曾考慮行難過水ga, 嘩, 好大浪, 又唔係大退潮, 都係行郊遊徑過另一景點囉.              


仙人掌花, 見過未呢.


島上有好多由頁岩建成的村屋, 但大部份村屋已殘破不堪.


又到左龍落水喇, 好似刀片咁斜插入海. 本來想行去海螺洞, 但媽咪傻左唔記得添. 仲有望到龍鱗咀,  又唔記得影相, 好似失憶咁.


呢度係斬頸洲, 原本係島上西端一個小山頭, 但長年累月的海浪沖擊侵蝕後, 就同東平洲分開左, 好似被大刀斬開咁, 因而得名.


頁岩.


我地會由洲尾角行去另一景點.             


頁岩.


貓公洞, 被海水侵蝕成的小洞, 洞後有小路可爬上洞頂, 但唔知點得名wor.


好多扇貝ar.


過埋長沙灣, 我地在大塘灣海邊一士多食午餐, 又再四周行下, 沿大塘灣返王爺角, 再坐回一日一班5:30pm回程船回家lor.


完畢行程, 訪問婆婆事後意見, 佢竟然話又一創舉wor, 咁又係, 我同佢都係第一次來東平洲, 但全程難度不大, 行程亦不太長, 但各式各樣的奇岩怪石、山光水色, 難怪婆婆行程一流喇.

以下有更多今次行程相.

http://www.flickr.com/photos/phyllis2210/sets/72157603411251049/



沒有留言:

張貼留言