2007年12月25日

071225聖誕鶴藪遊

今日係抗戰第7日, 又係聖誕節, 媽咪唔想婆婆整個假期悶在家, 就去行條簡單路線, 細媽就照顧同負責抱我行, 12月2日漏左鶴藪水塘, 今日就專誠玩一趟.

只係行水塘家樂徑, 未免小兒科左, 我地就早點在鶴藪水塘管理處/燒烤區落車, 加行埋郊遊徑. 行程一小時, 約2.5公里, 由入口緩登上山至觀景台,盡覽鶴藪一帶村屋及鄉郊景色,可回望鶴藪圍,古屋碉 樓聳立一角;遙望復耕綠田園。鶴藪路兩旁翠綠林蔭,景緻怡人。                                                    



離開郊遊徑後, 我地見有一間"桂花茶座", 都肚仔餓, 就入去嘆下d桂花糕, 蕃薯南瓜糖水同即割鄉村油麥菜, 真係好好.     


茶座好有特色, 下次都要再來試.         


跟住開始往鶴藪水塘前進, 先經鶴藪營地.


我今日係好開心, 成日走ga, 只係影相要擺pose, 先正經唔笑咋.


鶴藪水塘霸位都幾高, 如果雨季, 流水一定好澎湃.


鶴藪家樂徑連接由大石砌成 的「鳳馬古道」,  可俯瞰整個鶴藪水塘和一個小型實驗 林區 。此外,  沿途均設有燒烤和休憩地點.



流水小瀑布, 景色優美.                         


沿途會經過兩條小橋: 屏風橋及珠坑橋.


差不多行完了, 下邊係起步的大霸.


如一彎新月的鶴藪水塘.                       


行程結束了, 好悠閒開心一日, 我係時候回家休息了.

以下有更多相片 :)

http://www.flickr.com/photos/phyllis2210/sets/72157603543695717/show/



2 則留言: