2007年12月21日

抗戰第3日

21/12, 今日係我在家休養抗戰的第3 日.

一早7點半多, 細媽開始負責餵我食8日療程的第一次藥, 佢從來未試過餵我ga, 但護士姐姐教佢加少少罐頭濕糧一齊, 嘩, 原來咁, 真係唔難食喎, 我一陣就掃清晒藥同罐頭濕糧添.

因為一日食3次, 第二次會在下午1點半至兩點左右, 原本細媽準備偷雞中午返來, 但見我第一次食藥咁成功咁乖, 媽咪同細媽就試將要服的藥放小盒內, 另用小碗盛開小小罐頭濕糧, 由婆婆試餵第二次. 結果係點咪又清晒lor

第3 次由媽咪下班回家負責, 7點半左右食, 今次加埋d乾糧入去, 又係清晒

我叻仔卦, 其實d 罐頭濕糧太美味, 抵擋唔住咋

我今日精神比早幾日好左好多, 成日想媽咪婆婆同我玩波波, 但媽咪怕我貧血, 過度粗勞會休克.

總括今日進展滿意, 我會繼續加油, 會打勝仗的

IMG_0006

3 則留言:

  1. Good News
    洛洛一直咁 ..就乖仔喇

    回覆刪除
  2. 好消息呀 ~ 洛洛甘乖仔,一定會食晒此8日藥的...

    回覆刪除