2007年12月20日

我回家了

我經過兩天的診所留院外宿, 醫生叔叔話我o既驗血報告, 紅血球指數由14.9%回升至29.8%, 雖然仍未達正常水平(37-55%), 但總算開始回升, 所以批准我回家休養.

媽咪問哥哥, 原來我中左一種叫BABESIOSIS的牛蜱熱, 是由一種原生動物引起的.不同種類的原生動物感染不同的動物. 此寄生物於紅血球內寄居繁殖, 在血管或淋巴管內消滅紅血球. 因此, 病情嚴重時, 會出現小便出血. BABESIOSIS的潛伏期由五至十四天不等, 視乎種類而定. 病情嚴重時, 常見的病癥有 : 發熱, 厭食, 脫水, 貧血, 血紅素尿, 黃疸病, 繼而死亡. 貧血的程度與寄生蟲的數量不成比例, 因此顯示的不僅是被寄生的紅血球, 還包括不被寄生的紅血球, 這是由於自然免疫系統所致.

我就係因為食慾差左, 有橙尿, 媽咪懷疑我可能少飲水, 影響膀胱同腎臟, 所以尿深色. 想不到原來係牛蜱熱.

o依家我要繼續食埋8日藥, 食完再覆診. 希望下次覆診, 指數回升, 咁我又可以繼續寫我遠足行山洛日誌

幾日無得按摩, o依家感覺好舒服呀, 在家真係千日好, 出外遠足更加好







11 則留言:

  1. 洛洛出院就好了~掛着的心終於放下來了へ繼績加油呀へ
    [版主回覆12/21/2007 08:53:00]洛洛: 我知媽咪同細媽個心都放低晒, 無左下沈呀

    回覆刪除
  2. 回家好好休息下, 養好身體再去行過, 但不要心急,要聽醫生話完成整個療程先呀
    [版主回覆12/21/2007 08:55:00]洛洛: 我希望快d 好返, 今早第一次在家食藥, 9秒9 KO晒 , 好想快快約毛毛行山呀

    回覆刪除
  3. 洛洛,很開心你可以回家了。你要加油,休養好身體後,才為我們繼續遠足好介紹吧。^ ^
    記得叫媽媽把你每天的情況寫在日誌上,大家都很關心你呀。
    [版主回覆12/21/2007 09:00:00]洛洛: 我會加油, 雖然呢個聖誕節無法遠足, 但展望下星期五覆診時, 可以全面好晒, 唔駛再食多個療程藥喇  , 咁新年時, 我又繼續我行山洛日誌 , 媽咪好忙, 唔知會唔會日日寫我進展添

    回覆刪除
  4. 洛洛出左院就好la...你要多d 休息...保重身體...完全康复再出來玩過 ~
    加油呀...ee 一定支持你地一家的..

    回覆刪除
  5. 禽晚巳收到 SMS ..知道洛洛出院, 真係好開心~
    洛洛真係好叻仔.. 呢緊o既日子 .. 洛洛依然要乖乖, 要完全好返晒呀。
    EE ..仲好期待成日見你去行山, 介紹新o既地方比EE知。

    回覆刪除
  6. 洛洛不愧係大哥哥, 咁叻仔與牛B 熱對抗....努力呀, Sure Win

    回覆刪除
  7. 好好休息,好快回復體力啦!不用擔心嘛!

    回覆刪除
  8. 洛洛出咗院,真好! 有你哋一家咁悉心照顧,相信好快就可以完全康復啦!

    回覆刪除
  9. 洛洛繼績加油呀....ko晒d牛蜱熱

    回覆刪除
  10. 原來你係tick fever.  行山係好易野到個d牛B架.  所以要做好預防呀.
    你及早發覺, 好在無事咋.  唔駛驚, 好快好番架啦.
    我地Gigi以前都試過2次 tick fever 架, 依家咪又係成隻馬騮咁通山跑. 唔駛擔心架, 洛洛會好快好番.
    [版主回覆12/24/2007 00:07:00]我知點做預防都有機會中招, 因為狗仔毛一定有機會拖到 d tick 上身, 只係彩數問題.我地唔會因此逃避唔行山. 我地都會加油ga.

    回覆刪除