2021年2月3日

210203熱熱周三

 今日周三, 又出車.

細媽將個購物袋, 入左被仔, 我就可以墊高望.
想唔到氣溫升高.
無雲擋.
在有蓋天橋行, 就舒服好多.
有D熱, 我都係坐車好.
上到獅子山公園, 好曬呀.
咦, 有馬騮行來, 走.
上來時, 沿路有好多馬騮在樹上, 都驚呀.
呢度無喇.
咁可以上高D.
近望獅子山.

我又學擺獅子山造型先.
咦, 原來佢係坐, 唔係企.
小休後, 要落返去.
途中都遇到好多朋友仔.
我地通常打下招呼, 傾一輪啦.
下面係咪仲有好多馬騮呢 ?
細媽, 呢邊呀. 到媽咪入去廁所.
原來, 好多馬騮入左公園曬太陽.
唔好走近. 要走, 我地都係去加力食飯.
好彩媽咪帶埋風徑, 我沿途坐車, 吹住涼風, 都幾寫意, 但如果部車再大D就仲好.

沒有留言:

張貼留言