2021年2月6日

210206陽明下大潭

 昨晚問婆婆, 想唔想試下去大潭水塘, 睇下有無機會望到吊鐘花, 佢話好呀.

其實, 大家都知係燒烤場有幾棵呀.
今日天氣好, 唔出來郊區, 有點浪費.
婆婆又可以曬下太陽.
今日遲左來, 都相信比較難遇到相熟朋友.
燒烤場真係有吊鐘花, 但疫情下, 不能入內, 遠觀囉.
朋友仔都有, 打下招呼.
全程最辛苦嘅上斜路, 今日由媽咪抱我上來.
葡萄花開.

婆婆, 過多兩個月有果呀.
我唔等, 遲D會有, 再來睇.


今日有遇返識左三年嘅拉布拉多朋友仔同佢爸爸, 佢都三歲多了, 當年得幾個月大咋, 周圍跳, 現在好乖, 爸爸叫佢行去同人類小朋友打招呼, 佢好乖巧好friendly.
兜個圈先.

霸邊有人在拉筋, 我去另一個位打咭.
遠遠又見到相識伯伯同姨姨, 跟住又撞到另一位相熟叔叔, 新年前, 撞到好多熟人呀.
無吊鐘花, 就睇吊鐘王.
伯伯同姨姨留起麵包邊, 帶來餵魚.
婆婆睇得聚精會神, 佢最鐘意係咁.
伯伯餵魚時, 呢隻大鳥, 襯魚游近塘邊食包, 次次都識走來, 捉近塘邊的魚.
眼明咀快, 食左四條先走.
物競天擇, 無法呀.
我地當然係向下行.

婆婆會無咁攰, 夠氣行.


彎月亮仲見呀.
到此小休.
要繼續行.

仲有好近路程.
呢段雖係平路, 但有陽光曬, 細媽會抱我, 怕我曬同攰, 有樹蔭就俾我行.

呢個休憩場, 原來的木櫈又改左.
變左大班椅.
但我都係咁坐咋.
而婆婆就可以示範.
婆婆: 我矮, 唔好坐囉. 好硬呀.
最後一條石橋.

今日遲左一個鐘先到大潭道, 多左人行完山走, ,要馬上去洗手間, 快快去排隊等車先.

沒有留言:

張貼留言