2021年2月21日

210221周日步

今日周日, 又來石船花園仔食早餐, 細媽又行開左.

快D返來啦.
齊人起步了.
今日都係行去對岸.
Hea下就夠.
我同婆婆都攰呀.
又係晴朗天, 但下周中期, 可能有少少雨.
我聽到大細媽商量星期三活動.
同婆婆講左.
我都知去邊呀.
健身區圍封膠帶都拆左, 果位伯伯唔駛又破壞膠帶.
但限聚令仍有, 我地都未有見過有人在城河畔來封行. 帳篷下膠帶都拆左.
相隔行數唔坐得, 坐都要分開 1.5米.
行到沙田中央公園外, 細媽見玉海棠開花, 叫媽咪帶婆婆入去睇.
呢幾棵, 年年都開得好靚.

仲有棵白色的.
難得入來, 婆婆周圍行下.
仲見到棵桃花.


好大棵呀.
婆婆話仲有好多年花.
佢地睇完就出來, 瀝源橋每個躉都企左好多鷺同鶴, 好得意.
昨日在另一邊, 見到好大棵紅棉盛開, 我地又過返對面睇.

好高呀, 唔可以合照.
另一角度.
睇完就走, 今日又要趕返去.
昨日飯堂多人要等, 好彩我地早去, 到時即有檯, 好開心呀. 但好怪, 今日比昨日少客, 真難預.

沒有留言:

張貼留言