2021年2月12日

210212初一郊遊團拜

 今年雖在疫情下, 但難得三家人都有空檔, 大年初一, 一齊出來行下大運.

我地要就下婆婆同肥舅父一家, 只係來城門水塘 Hea 下.

婆婆真係好開心.


為左就今晚團拜晚飯, 我地安排下午一點在城門水塘集合.





都好多一家大細來呀.




我地都係行入少少, 一齊影下相.
回程落山喇.
好耐無來, 水塘景仍好正.
今日, 大姨媽帶我地行另一氣路落去.
都幾好行, 慢慢行, 婆婆應付到.
今晚, 我地在大姨媽家食團拜飯, 細舅父同未來二表姐夫都來埋. 
除左團拜, 今日都係二月之星生日會, 今年唔安排蛋糕, 改用甜品代.
我都係二月之星, 但只係食雞士乾.
唱完生日歌, 齊齊大合照. 全家都身體健康.

沒有留言:

張貼留言