2021年2月15日

210215初四城河畔

 初一同初二都出去, 媽咪怕我同婆婆連出四日會攰, 安排我地初三休息, 佢就同朋友去行山, 而細媽就自我安排活動. 細媽會初五返工, 所以今日又來城河行. 來到濱景, 勒杜鵑又開花, 應節.

陽光充沛, 細媽過今日過河, 向體院行一段再回程.

花風鈴花又開了.


呢幾個月都保持藍天.
行過呢, 我靠圍牆會有蔭擋.

唔怕曬親.
回頭, 我地行去共享公園.
呢帶木棉樹都開花了, 可能係夠陽光.
到划艇會, 探下呢棵舊老友, 見部份樹枝鋸斷修整, 可能係旁邊有工程, 以防阻礙.

行下都要休下息.
入到共享公園, 見到一棵好靚李樹開花.



仲有黃風鈴呀, 如果有粉紅就好.

差唔多時間, 返飯堂了.
回家途中, 樓下好多桔樹開花, 唔知可唔可以都結果呢 ?

沒有留言:

張貼留言